Hodas Corporate is het online registratiesysteem waarin gebruikers alle Eerste Hulp en BHV-materialen en locaties kunnen registreren. Door gebruik te maken van Hodas Corporate heeft u altijd een volledig en up-to-date overzicht van alle middelen in uw hele organisatie, gerangschikt per locatie (gebouw) of zelfs per ruimte.
U kunt een houdbaarheids- en controledatum meegeven aan alle geregistreerde producten. Hodas bewaakt uw materialen en stuurt u één week voor het verstrijken van de houdbaarheid een bericht.
Hodas zal u ook tijdig informeren wanneer een gekozen controledatum wordt bereikt. Dit hoeft niet enkel te gelden voor Eerste Hulp en BHV-materialen. Alle materialen die voor u belangrijk zijn, en waarvan u een looptijd wil bijhouden, kunnen worden geregistreerd.
Hodas Basis informeert u tijdig wanneer het noodzakelijk is dat u actie onderneemt.
Hoe kunnen wij u helpen?
Hodas ontzorgt u en uw organisatie graag, onderstaande werkzaamheden kunnen wij optioneel voor u verzorgen;
- Inventarisatie van uw huidige organisatie.
Opname op locatie(s) van alle ruimtes en materialen die u in Hodas wilt gaan bijhouden.
- Aanmaken gebruikersprofielen.
Registreren van gebruikers en aanmaken van bijhorende autorisatieprofielen.
- Inrichting van uw online omgeving.
U begint met een up-and-running systeem zodat u meteen aan de slag kunt. U heeft direct inzage in uw organisatie die voor iedereen begrijpelijk is omdat het uw eigen gegevens betreft.
Voor wie geschikt?
- Organisaties met 10 of meer locaties (gebouwen)
- Onbeperkt aantal ruimtes
- Onbeperkt aantal producten te registreren
Hodas Corporate bestaat uit:
- 24/7 online overzicht van alle materialen in uw gehele organisatie..
- Heldere weergave per gebouw en ruimte.
- Meldingen wanneer de houdbaarheid van materialen verloopt of wanneer er een controle uitgevoerd moet worden.
- Eenvoudig bestellen van nieuwe of te vervangen materialen.
- Eigen producten toevoegen.
- Toevoegen van productbestanden aan locaties en producten.
- Exporteren van data naar CSV bestand of printlijst.
- Beheer module met rechtenstructuur voor gebruik met meerdere personen.
Kosten
- € 47,50 (excl. BTW) per maand voor 10 locaties
- € 2,50 (excl. BTW) per maand per extra locatie
Optioneel
- Ruilabonnement voor Hodas verbanddozen.
- Management module met mogelijkheid van data analyse en export. (nieuwe ontwikkeling)
Geinteresseerd in onze mogelijkheden of meer informatie?
Neem contact met ons op via deze link