Hodas Corporate abonnement

Hodas Corporate is het online registratiesysteem waarin gebruikers alle Eerste Hulp en BHV-materialen en locaties kunnen registreren. Door gebruik te maken van Hodas Corporate heeft u altijd een volledig en up-to-date overzicht van alle middelen in uw hele organisatie, gerangschikt per locatie (gebouw) of zelfs per ruimte.

 

U kunt een houdbaarheids- en controledatum meegeven aan alle geregistreerde producten. Hodas bewaakt uw materialen en stuurt u één week voor het verstrijken van de houdbaarheid een bericht.

 

Hodas zal u ook tijdig informeren wanneer een gekozen controledatum wordt bereikt. Dit hoeft niet enkel te gelden voor Eerste Hulp en BHV-materialen. Alle materialen die voor u belangrijk zijn, en waarvan u een looptijd wil bijhouden, kunnen worden geregistreerd.

 

Hodas Basis informeert u tijdig wanneer het noodzakelijk is dat u actie onderneemt.

 

Hoe kunnen wij u helpen?

 

Hodas ontzorgt u en uw organisatie graag, onderstaande werkzaamheden kunnen wij optioneel voor u verzorgen;

  • Inventarisatie van uw huidige organisatie.
    Opname op locatie(s) van alle ruimtes en materialen die u in Hodas wilt gaan bijhouden.
  • Aanmaken gebruikersprofielen.
    Registreren van gebruikers en aanmaken van bijhorende autorisatieprofielen.
  • Inrichting van uw online omgeving.
    U begint met een up-and-running systeem zodat u meteen aan de slag kunt. U heeft direct inzage in uw organisatie die voor iedereen begrijpelijk is omdat het uw eigen gegevens betreft.

 

Voor wie geschikt?

  • Organisaties met 10 of meer locaties (gebouwen)
  • Onbeperkt aantal ruimtes
  • Onbeperkt aantal producten te registreren

Hodas Corporate bestaat uit:

  • 24/7 online overzicht van alle materialen in uw gehele organisatie.. 
  • Heldere weergave per gebouw en ruimte.
  • Meldingen wanneer de houdbaarheid van materialen verloopt of wanneer er een controle uitgevoerd moet worden.
  • Eenvoudig bestellen van nieuwe of te vervangen materialen.
  • Eigen producten toevoegen.
  • Toevoegen van productbestanden aan locaties en producten.
  • Exporteren van data naar CSV bestand of printlijst.
  • Beheer module met rechtenstructuur voor gebruik met meerdere personen.

Kosten

  • € 47,50 (excl. BTW) per maand voor 10 locaties
  • €   2,50 (excl. BTW) per maand per extra locatie

Optioneel

 

 

 

Geinteresseerd in onze mogelijkheden of meer informatie?
Neem contact met ons op via deze link

 

 

Navigatie