Registratie en abonnementen
Ik wil op rekening bestellen, maar ben geen vaste klant of (semi-) overheidsinstelling. Kan dit?
Wij beoordelen dit graag voor u. Neem contact met ons op.
Gebruik van het Hodas systeem
Kan ik in één bestelling producten bestellen voor verschillende locaties?
Nee, dit kan niet. Aangezien de producten naar verschillende locaties verzonden moeten worden, moet er per locatie besteld worden.
Staan de controle periodes vast, of kan ik zelf instellen wanneer ik mijn producten moet controleren?
U kunt zelf de door u gewenste controle periode aangeven/wijzigen in het Hodas systeem. Dit kan zolang de uiterste houdbaarheidsdatum niet wordt overschreden.
Is er een overzicht van al mijn producten op al mijn locaties?
Jazeker, in uw Hodas account vindt u onder "Beheer je geregistreerde producten" een volledig overzicht van al uw producten in al uw locaties. U kunt ook "filteren" op een specifieke locatie/gebouw, en zelfs op de ruimte binnen het gebouw.
Kan ik zelf nieuwe locaties of ruimtes toevoegen?
Jazeker, in uw Hodas account kunt u bij "Beheer je locaties" zelf nieuwe locaties of ruimtes toevoegen/wijzigen.
Kan ik producten naar andere locaties verplaatsen?
Jazeker, u heeft alle vrijheid om producten in uw organisatie te verplaatsen. In uw Hodas account kunt u de locatie aangeven met behoud van de door u ingegeven controle termijn en de uiterste houdbaarheidsdatum.
Kan ik ook eigen producten opnemen in het Hodas systeem ter registratie?
Jazeker, u bent vrij om elk product, of elke informatie welke voor u belangrijk is, in het Hodas systeem per locatie te registreren.
Kan ik ook Eerste hulp of BHV gerelateerde informatie opslaan?
Jazeker, in het tabblad mijn locaties bewerken, kunt u allerlei gegevens oploaden, zoals foto`s, vluchtplannen, excel of Word files, enz.
Kan ik ook andere of eigen producten opnemen in het Hodas systeem en de houdbaarheidsdatum automatisch laten bewaken?
Jazeker, elk product met een houdbaarheidsdatum kunt u in het Hodas systeem registreren en door Hodas laten bewaken. Zelfs uw eigen producten. In het geval van een eigen AED registreren wij alleen de AED als totaalproduct, en niet separaat de electroden en accu.
AED
Waarom kan ik voor mijn AED geen losse electroden of batterijen bestellen?
In het geval van een eigen AED registreren wij de AED als totaalproduct, en niet separaat de electroden en accu. Bij controle of vervanging worden de producten verzonden met vermelding van locatie en serienummer en meteen in HODAS geregistreerd zodat alle informatie meteen weer up-to-date is.